torstai 31. maaliskuuta 2011

mitäs täs

Kurvi, Siljaline, Malmö, Lübeck, Fontainebleau, Kairo, Morogoro, Iringa!

Moromoro. Kaks viikkoa fontsussa maistu ku vanukas. Kiipeilypäiviä 10 ja sormia verillä 8. Peukalot säästy! Viimeset päivät oli 1200 mg ibuprofeiinia särkyneisiin käsiin ja kirjaimellisesti sormet irvisti. Hyvät nauravat nakit.

Patonkia, viiniä, pähkinöitä ja mainio seura.

KIVAA OLI:


oli paikallaan



kotigite



menossa kiville



alkulämpät




ja sit alko lähetys




Andy Froggy Dickillä



Niini läiskii



Raul mäiskii






Tuomaskin



Paska reissu mut tulipahan !



No ei ollu !!

Fontsusta Iringaan

Jou, täs ois metsin blogi.