Vauhti on vaihtunu fontsun sekoilusta Afrikan rauhalliseen rytmiin. Eka viikko takana ja oon käyny parturissa.
Siinä oikeestaan kaikki viikon saavutukset. Kunniamaininnat menee nukkumiselle ja syömiselle.
Vaan mikäs tässä. Matka perille sujui hyvin. Lentokone puolillaan, bussi Dar Es Salaamista Iringaan täynnä. Muutama pakollinen pysähdys ja mutterin kiristys matkalla. Kerran tuli savut sisälle asti ja tienlaidassa yskittiin savua keuhkoista, mutta perille päästiin. Iringa on rauhallinen ja pölyisä kaupunki Tansanian keskipaikkeilla, kukkuloiden keskellä. Ja kiviä on paljon, myös kiivettävää jonkin verran. Aika paljon.
Kiipeilypatja syntyi Masai-soturin kaavusta, torikauppiaan hameenhelmasta, muutamasta napista, patjasta, rautalangasta, langasta ja kokolattiamatosta. Eihän sillä henkiä pelasteta ja läpi menee niin että heilahtaa. Vaan placebovaikutus on voimakas !
Kivi on kiteisä, terävää, sammaleessa eikä kitka oo ihan kohdillaan, mut mukavaa on:

takapihan kivet

DIY pädi


kummipoika släbillä
Muutenkin lomalla on mukavaa, tässä muutama turistikuva todisteeksi:

sultan said

¨
torikauppias #1

torikauppias #2

TAXIDRIVER

torikauppiaat #3 ja #4 tähän väliin

muutama hemmo