Muutoin elämä on jatkunu lepposasti. Vanhoja ja uusia tuttuja. Sain huomiselle kutsun jalisturnaukseen Natete-slummiin. Mahtavaa!
There is riots in Kampala. You cannot see them, but you can feel them thanks to tear gas. Riots or not life here has been simple. Morning, day, evening and night. Sleeping, seeing friends, makeing friends and eating. Simple but good !
Kaiffari
Kamut 1
Kamut 2
Grillin kautta kotii ! Ei tappeluita jonossa.
take it easy ja pidä ittes kaukana pahimmista kahakoista... ei vaan, kyl mä tiiän että pärjäät, mutta silti hyvä lähettää (vaalien jälkeen) melkein turvallisesta Suomesta kaukolämpöä ja turvan sanoja. Hieno oli kuulla robottiääntäs, voi hyvin! Niin ja aivan upeet kuvat!
VastaaPoistasoila
Moi Olli;
VastaaPoistaOli kiva kuulla ääntäsi eilen. Kuvat upeita ja tarinasi myös. Hieman useammin voisit kirjoittaa, jos voisit?
Voi hyvin.
paappa