Mitäpä sitä kiireellä Afrikassa. Muutaman viikon laiskottelu tekee ihmeitä. Siinä ehtii olemaan ja elämään. Vielä reipas viikko pitäs jaksaa olla ja elää. Eiköhän tuo onnistu.
Viime päivinä on tosin ollut hyviä kiipeilyjä taas vaihteeksi. Muutaman viikon tauko kiipeilystä näkyy ja tuntuu. Nahkat repeilee. Vesikelloja. Tunnotkin krimppasin keskarista innoissani.
Viime viikkoina on myös ollut hyviä ruokia. Nekin näkyy ja tuntuu!

Myrsky reitillä Paras kivi

Olli reitillä Jan'O

Sama
Naapurin flikka tiskaa
Hyviä ruokia!
Hyviä ruokia tehdään!
Sit David syö.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti